CIRCLE KINGZ Sveitsi / Lausanne 1.11.2009

Taukojalka keskustelu » Tapahtumat

(20 viestiä)
  • Aloitettu 7 vuotta sitten. Avaaja: slyrres
  • Viimeisin vastaus käyttäjältä agu197
  1. Shazam!

Eliiikkäs... Circle Kingz tuskin kummempia esittelyjä kaipaa ( anyways infoa osoitteesta http://www.circlekingz.com/ ja http://www.bboyworld.com/forum/europe-events/82677-circlekingz-2009-world-finals-1st-november-2009-a-2.html )

31.10 siis PRE-Partyt ja jotain muuta toistaiseksi määrittelemätöntä hupia
    1.11 sitten itse MAIN EVENT eli Rinkikuningas-kilpailut

Joten: Ketä ois lähdössä? Millä meette? Ja milloin? Mikä meininki? Kuka ajaa punaisella jaguaarilla?

Itse ajattelin lentää Finnairilla perjantaina mestoille ja maanantaina takasin.

Täällä sitten voi fiilistellä, kuumotella, esittää kysymyksiä, vastata kysymyksiin, sopia treffejä rinki nro kolmoseen jne.

- äS

Lähetetty 7 vuotta sitten #
  2. P.S. Joku moderaattor voi laittaa ton kuvan tohon ihan näkyville jos on ylimäärästä aikaa. Itsehän en näköjään saa tuota tuohon viestiin muuta ku linkiks vaikka henki ois ks. koodauksesta kiinni. Ei meillä Jyskässä.....

3. Yeass!!
    Meikäläinen otti Finnairin HKI-Geneve La-Ma..
    Huhujen mukaan tänä vuonna olis tulossa enemmän jenkkejäkin mestoille. Kova meininkiä takuu varmasti.
    -hats

4. jiaaa

meikä poika on myös lähössä edustamaan taas kerran Joensuuta. lennän kanssa pe sinne ja ma takas, tosin lufthansalla. en oo ennen käyny ni saa nyt nähä vastaako se odotuksia/mielikuvia tapahtumasta. uskoisin näin.

pulkkinen

5. Itekki vois lähteä toisen kerran tsekkailee meinot sveitsiin... Täytynee ruveta säätää parit lomapäivät tohon väliin ni pääsee täältä pohjolastaki lähteen. :) Tossa lentoja kattelin ja Finnairi näytti houkuttelevimmalta ja samat päivät ku hattusella sopis itelle parhaiten.

6. Khyyl!

Nyt on lentoliput taskus tosiaankin finnair pe-ma...Kokeiltiin tota Lufthansaa kans mutta oli buukattu täyteen. Eipä sillä, ei ollu finnairi ku 239 € ja kummiski vähä natsaavammat ajat/suorat lennot (+ R.O. RAHAA ON).
    Mitäs tässä osais sanoa.. Itse olin paikalla (tosin polvivammaisena) 2007 ja silloin oli ihan jeppismeininki...Lausanne on erittäin staili kapunki ja tuolloin sattui olemaan vielä todella kingit kelit. Vissiin venue on tänä vuonna sama ku 07 eli semmonen iiiiso kellarimesta. Aika halli mut toimi ihan hyvin.. Varsinkin loppuvaiheessa kun valaistusta himmennettiin oli kunnon fight clubi-meisseli. Ja tosiaankin sen voin vielä sanoa että kallis reissu tulee...Sveitsissä ulkona syöminen maksaa tooooosi paljon (paisti kebab) eli itse kokkailu mikäli hostellis on semmonen mahdollisuus/ kebabin syöminen on suositeltavaa.
    Heitetään tähän nyt vielä vuoden 2007 finaali ( Flow Mo vs. Def Dogz ) http://www.youtube.com/watch?v=IbIY95SZtF4 ja viime vuoden traileri http://www.youtube.com/watch?v=EQk8PyUqvzI&feature=player_embedded ( Gremlins! HHHype! )
    See you in the finals, lol

7. Stailia syksyä. Todellakin tuntuu hyvältä, kun Finnskin e-ticket Kingsseihin pe-ma luiskahti sähköpostiin, ja vasta alkaa Korealaiset mustekala-nuudelit sulaa vatsassa. Saleen tiedossa kuninkaallinen meininki. Mikko ja SlyRRe taitaa löytyä lennolta AY868, eli nähdään koneessa, siivellä tai perillä..woot.

8. Täs alko himottaa tää matka ihan pirusti ja fyffee löytyis viel kisiksen kesä jobista... Missäs porukat aikoo muuten yöpyä sveitsiin päästyään?

9. mie ainakin oon varannu paikan sieltä lausanne youth hostelista. varasin yhen pedin neljän hengen huoneesta ni ei maksa ku 51e kahelta yöltä. ja siihe sisälty aamiainen, lakanat ja julkisilla liikkuminen ilmatteeks. et ei mikään paha.

10. Siistii et jengii lähössä. Otetaahan hommat haltuu sveitsissä:)
    Ainii ja kantsii testaa paikallista Hot Chockolatee jäden kera, sen verran tiukkaa kaakaota että lusikka sojottaa hienosti pystyssä ilman mukin reunojen tukea. nam

Tämän aiheen RSS

Vastaus »

Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.